فایل بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه
پایان نامه بررسی رابطه بین ارزشهای فرهنگی و بازاریابی دهان به دهان مصرف کنندگان محصولات لبنی پگاه گنبدکاووس در قالب docx و در ۸۵ صفحه ارائه گردید
دسته بندی: 🔺دیجیتال فایل های الکترونیکی » مدیریت (آموزش_و_پژوهش)
تعداد مشاهده: 4504 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.zip
فرمت فایل اصلی: docx , zip
تعداد صفحات: 85
حجم فایل:996 کیلوبایت

گارانتی بازگشت وجه
کد تخفیف خرید
نماد اعتماد الکترونیکی